Kantoorklachtenregelingen van RST advocaten
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
• klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
• klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
• klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht.
Lees hier onze volledige klachtenregeling
Kantoorklachtenregeling incasso
Wanneer u ontevreden bent over het opnemen van contact, verstrekken van inlichtingen, versturen van een betalingsherinnering, aanmaning of ingebrekestelling, behandelen van verweer, (proberen te) treffen van een betalingsregeling en in ontvangst nemen van betalingen, verzoeken wij u voor uw bezwaren te wenden tot mr. P.E. Butterman op het mailadres butterman@rst.nl. Ons kantoor behandeld een klacht met betrekking tot werkzaamheden die horen bij incasso.
Lees hier onze volledige klachtenregeling incasso
Specialismen
Ook interessant
- RST bedrijfsscan
- RST abonnement
Locatie Amsterdam
KvK 20123209
4801 BA Breda
Fatimastraat 5
4834 XT Breda
Olympisch Stadion 24-28
1076 DE Amsterdam
E rst@rst.nl
T +31 (0)20 854 60 17